caguirofie

哲学いろいろ

in nos quoniam cum adhuc peccatores essemus

Rom 5:8  συνίστησιν  δὲ  τὴν  ἑαυτοῦ  ἀγάπην  εἰς  ἡμᾶς  ὁ  θεὸς  ὅτι  ἔτι  ἁμαρτωλῶν  ὄντων  ἡμῶν  Χριστὸς  ὑπὲρ  ἡμῶν  ἀπέθανεν


Rom 5:9  πολλῷ  οὖν  μᾶλλον  δικαιωθέντες  νῦν  ἐν  τῷ  αἵματι  αὐτοῦ  σωθησόμεθα  δι᾽  αὐτοῦ  ἀπὸ   τῆς  ὀργῆς



Rom 5:8 commendat autem suam caritatem Deus in nos quoniam cum adhuc peccatores essemus


Rom 5:9 Christus pro nobis mortuus est multo igitur magis iustificati nunc in sanguine ipsius salvi erimus ab ira per ipsum


5章 8節

しかし、わたしたちがまだ罪人であったとき、キリストがわたしたちのために死んでくださったことにより、神はわたしたちに対する愛を示されました。


5章 9節

それで今や、わたしたちはキリストの血によって義とされたのですから、キリストによって神の怒りから救われるのは、なおさらのことです。